27.12.2013 г.

Коледни песни

В края на годината е време за равносметка. За мен тази година беше много креативна. Намерих ново хоби и срещнах много нови приятели. В началото дори не знаех дали ще се справя, но в последствие увлечението, по хартиеното изкуство, тотално ме завладя. В сивото ежедневие намерих местенце, където да забравя за проблемите и да развихрям въображението си. Аз не съм от хората които се впускат в обяснения и рядко мога да кажа това което чувствам, но искам да благодаря на всички, които ме подкрепяха, вдъхновяваха ме, даваха ми съвети и повярваха в мен. 
Благодаря!

***
 
А това е последната ми картичка за тази година и искам с нея да Ви поздравя:





С нея ще се включа и в Мър Мяу-ското предизвикателство "Който пее, зло не мисли"




както и в TBC# 7 - Anything goes / Всичко е позволено



ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!

1 коментар:

  1. Hi Zara, You won in my Jan. 1st drawings at purpleglocreations.blogspot.com. Please contact me with your email address to claim your prize. My email is purpleglocreations at socal dot rr dot com. Congratulations on winning! Happy New Year Zara! Hugs, Gloria

    http://purpleglocreations.blogspot.com

    ОтговорИзтриване