17.05.2014 г.

Кутия за подарък

Здравейте, здравейте!
днес ще покажа една кутия която направих за един много скъп за мен човек. Вие я познавате, тя е талантлива, различна, много усмихната и винаги с прекрасни идеи. Честит Рожден Ден, Билянка! Много те обичам, много се радвам, че те познавам а още по-щастлива съм, че споделяме една и съща страст към шарените хартийки :) Подаръка който й бях приготвила не я изненада особено, но се надявам с опаковката да компенсирам изненадата :)







Истинското предизвикателство дойде от там, че тя не си пада много по розавото. А то толкова дълбоко се е загнездило в главата ми, че трудно успявам да избягам от него. Въпреки това се надявам да хареса кутията и да си събира в нея важни и сантиментални предмети :)


1 коментар:

  1. Изненадата беше голяма, наистина. Благодаря ти, Зара, и за кутийка, и за подаръка, скрит вътре, за милите думи, нонай - вече за прятелството, благодаря. И аз много те обичам!!!

    ОтговорИзтриване