21.07.2014 г.

По залез

Здравейте, щураци!
Отново е понеделник и е време за ново предизвикателство в The Crazy Challenge . През следващите 2 седмици сме ви подготвили една изключително лесна тема "Die cuts and punchs", сиреч "Шаблон или пънч". Много лесно, нали? Спонсори са ни прекрасните  Сrafty sentiments.
Ами хващайте машинките и пънчовете и ни покажете какво сте измайсторили.



Като вдъхновение съм избрала нежната прегръдка на тия сладури. За повече драматизъм реших да ги направя загледани в залеза. 
За оцветяването този път използвах една нова (за мен) четка в Skechbook-а. Много съм доволна от резултата. Мисля, че успях да придам ефекта на акварел. Използвах и едно ново шаблонче както и любимият ми пънч за цветята. Кои са те може да видите във връзката по долу.

Ами това е за сега от мен. Надявам се с картичката да съм ви създала усещане за топъл летен бриз на фона на романтичните залези. 


 


Няма коментари:

Публикуване на коментар