5.10.2014 г.

Експериментът...

Здравейте,
днес ще покажа нещо, което никога не бих си и помислила да направя, Не, не говоря за тага..
става въпрос за оцветяването на печата. Аз не съм фен на фентази филмите, този дори не съм го гледала. Всичко дойде от там, че докато го оцветявах, цветовете на кожата станаха малко по-кафяви отколкото ми се искаше. Реших да пооправя цветовете на Фотошоп-а, и докато плъзгах стрелката на отенъка изведнъж стигнах до синьото и си казах "А защо пък НЕ"... И така се роди моята аватарка. Добавих тези блестящи неща по кожата и тези шарки, които честно казано ми взеха здравето. Колкото и да се опитвах да ги докарам като тези от филма, нещо все ми куцаше. Другото е ясно... малко дизайнерски хартии, малко перли за разкош и отново прекрасната Foam peint за крилата.

Та, ето я и нея... Аватар или изчекната версия на Смърфиета (това сега го измислих, хихихи)




И сега нещо което също ми хрумна току що. Ако харесвате тагчето и искате да бъде ваше, може да ми оставите коментар под публикацията и може да го спечелите + още една изненадка от мен. Имате време до15,10,2014г 23,59ч. Късметлията ще изтегля с рандом.

Ами това е за сега от мен..



12 коментара:

  1. Много обичам да виждам реализирани нови смели идеи- това говори за фантазия и креативност. Поздравления за сполучливия експеримент, Зара!

    ОтговорИзтриване
  2. Олеее, разкошна е! И аз не съм го гледала този филм, макар че съм фен на фентъзито. Но аватарката е станала просто убийствена! Страхотен експеримент си си направила :))))

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  3. Понякога, макар и рядко, и аз така експериментирам и често съжалявам, че не съм по-смела особено в оцветяването :)

    А що се отнася за филма - аз съм го гледала и заради теб, толкова го харесвам. Тагът също е много хубав и ще се радвам, ако random-ът се спре на мен:)

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасно е зарче,нямам думи.
    То от твоите проекти човек остава без думи

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошнотия. Голяма фенка съм на филмчето. Гледала съм го не веднъж, не два пъти, ами поне 10 в кино версията, дори го гледах на 3Д а после попаднах на една версия с добавени изрязаните моменти и там го гледах още поне 5 пъти. :) Така че - да, влюбена съм в тага. :) Много добре си се справила с шарките и звездичките по кожата и изобщо с цялостната визия на проекта.
    Усмивки ти изпращам. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Заре, много се радвам да виждам експерименти, особено толкова успешни като твоя. :) Справила си се перфектно! Гледала съм филма и намирам тагчето ти за очарователно! Бих била много щастлива, ако Случайността ме избере. :)
    Стана ми мило, че даваш своя картичка на някой от почитателите си. Скоро ще разбереш какво имам предвид. :) Благодаря ти за възможността да спечелим тази красота! <3

    ОтговорИзтриване
  7. Е, филма ясно, че съм го гледала. Ама да се нареждам при теб за тага, някак не върви! Ще кажат другите, че има някаква шуро - баджанащина. Затова направо си искам (така и така си почнала с експериментите) и за мен един фентъзи таг!!!

    ОтговорИзтриване
  8. Понякога тръгваш от едно място, а се озоваваш на съвсем друго, и резултатът е неочаквано прекрасен - както в случая! А филмът е невероятен и много емоционален за мен!

    ОтговорИзтриване
  9. Браво, Зара, чудесен експеримент! Включвам се и аз, ще се радвам да ми се падне тази красота. Филмът още не съм го гледала, все нещо ме отблъсква от него, без да знам какво, но скоро може и да се престраша... :)

    ОтговорИзтриване
  10. И аз се нареждам на опашката за тагчето.Станало е прекрасно.Aз не съм голям фен на фентъзито ,но зад много от тези филми ,поне за мен ,прозират толкова непреходни истини за духовният аспект на живота ,на които за съжаление в днешният все по-материален свят не отдаваме заслужено внимание.

    ОтговорИзтриване
  11. Получил се е невероятен таг, Заре! А за аватарката просто оставам безмълвна... Това е е дин от любимите ми филми!

    ОтговорИзтриване
  12. Зара, аватарката ти е страхотна и тайничко ще се надявам да дойде при мен :)

    ОтговорИзтриване