21.10.2014 г.

Късметлията...

Привет,
след като чаках 3 дни "рандома" да се накуми да изтегли един късметлия, най-после снощи я хванах в кондиция.

Благодаря на всички за прекрасните коментари, толкова много ме зарадвахте и очаровахте и най-вече ме направихте горда, че от експеримента ми се е получило нещо толкова интересно :)



Без да увъртам повече, вижте снимките със самото теглене на късметлията :) (моля не взимайте предвид бъркотията на заден фон, от 3 години се опитвам да подредя, но безуспешно)




Честито на Танчето!
пиши ми на zar4eto84@gmail.com, за да ти изпратя тагчето. А всички вие прекрасни и мили момичета, които ме уважихте искам отново да ви благодаря и да дам обещание, че в даден период от време ще направя и за вас нещоичко от сърце :)

Поздрави и целувки
Зара и "рандома" Криси

Няма коментари:

Публикуване на коментар