1.02.2015 г.

В очакване на любовта...

Здравейте сладури!
В този снежен февруарски ден съм тук за да ви поканя в новото предизвикателство в Card Mania, където темата е:

Това е и моето вдъхновение за вас:


Още щом зърнах печата веднага в главата ми се появи идеята за една малко по меланхолична Валентинска картичка. Желанието ми беше да направя картичката по тъмна, тъжна и мистериозна. Дали момичето е загубило голямата си любов или още не я е намерило оставям на въображението ви.




Спонсор на предизвикателството са Sweet Pea Stampsкоито щедро предоставят 4 дигитални печата на един късметлия!



Вторият спонсор на нашето предизвикателство са любезните Live&Love Crafts, които предоставят ваучер на стойност GBP10 за покупки от техния магазин!



Третият спонсор на нашето предизвикателство са сладурите от A&T Digital Designs, които предоставят 2 дигитални печата от техния магазин на един късметлия!



А нашият редовен спонсор Работилница Фантазия щедро предоставя ваучер на стойност 25 BGN за покупки от техния магазин на един късметлия!


Включвам се в :

3 коментара:

  1. Зара, прекрасна е! Наистина прекрасна! Не знам доколко трябва да е меланхолична или тъжна, аз мисля, че по скоро завихря във вихър от емоции! А това е, което прави изкуството!

    ОтговорИзтриване
  2. Заре, една от любимите ми твои картички. <3 Меланхолична и чувствена, със сигурност. <3 Впечатли ме нетрадиционния начин, по който ни поднасяш валентинските емоции. :) Оцветяването ти е прекрасно, особено ми хареса бледия цвят на кожата в комбинация с тъмния фон зад елфката. <3 Просто рекрасно!

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятно въздействаща картичка с прекрасни цветове и тези сини очи....уау!

    ОтговорИзтриване