28.02.2015 г.

Сватба в Пастелно

Здравейте Вълшебници,
каним ви в новото ни предизвикателство в Хартиени Вълшебства, където темата е  №15 Пастелно. 
Лесно нали? Очакваме с нетърпение вашите проекти в нежни пастелни тонове. Спонсори на предизвикателството ни са прекрасните UAU.BG, които предоставят ваучер на стойност 25лв на един късметлия.

Картичката което направих беше поръчка от моята най-близка приятелка, която имаше честа да е бъде кума за втори път.
Картичката трябваше да е с тематичните цветове на сватбата а именно Прасковено и зелено.
За мое улеснение тя веднага ми изпрати цветова комбинация и аз започнах да размишлявам какво да направя. След почти цял месец (само да кажа, че на мен картичката ми отне общо обмисляне и изпълнение около един месец, а булката и кумата организираха цяла сватба за 2 месеца) ето какво направих:



Украсих и двете вътрешни страни, защото ми се искаше картичката да изглежда максимално богата.


Няма коментари:

Публикуване на коментар