29.04.2015 г.

За любовта към бухалите или новото ни местенце за предизвикателства :)

Здравейте миксиращи!
Днес спретнах на бързо (то сигурно си личи) една страничка от арт журналчето ми, а повод е стартирането на нов блог за предизвикателства на родна почва, а именно Картишок микс медия предизвикателства. И понеже момичетата от екипа ме запалиха да започна да арт журналствам и миксирам, за това и тази страничка е посветена специално на тях :). Първоначалната идея беше друга, но както обикновено става нещо съвсем различно. Няма да казвам какво бях намислила, защото то така или иначе толкова избледня в съзнанието ми. Само ще кажа, че исках да е нещо светло и весело, но толкова се омазах с паселите и акрилната боя, че най-доброто решение беше да извадя тежката черна артирелия. И ето какво се получи...


 Къщичките, дървото, бухала и луната нарисувах с акрилните боички.


Докато чаках луната да изсъхне, реших да ускоря процеса и взех пистолета за горещ въздух. Естествено ми беше ясно какво ще последва когато нагрея повече боята и ефекта е страготен за лунен пейзаж.

Показван страничката в първото за сезона предизвикателство

Награда:
 






9 коментара:

  1. Я, то имало какво да се направи след египетската част. Брейййй ....... :))))))))

    ОтговорИзтриване
  2. Ехааа! Колко си бърза само! Страничката е жестока, а луната е станала уникална! Браво, Зарче! Много ефектно! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Зара, благодарим, че даваш старт на участията в Картишок ММП по толкова красив и артистичен начин. Страничката е страхотна и ми харесва още повече, защото е рисувана и защото луната хич не спи в твоята картинка. Поздравления :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Зара, и тук да си кажа. Много се радвам, че си толкова бърза и така увличащо се хвърли в нашето ново начинание. Арт журнала ти се очертава такъв, какъв трябва да бъде - уникален, различен, лично твой и с всяка страничка разказва нова история. Тази на нощния бухал на фона на града е особено сполучлива. Благодаря ти от сърце за включването в Картишок ММП.

    ОтговорИзтриване
  5. Заре, няма как да не си ни на кадем в първото предизвикателство при Картишок ММП. :)
    Ето точно такова страшно и зловещо нощно небе исках и аз да направя, но хич не ми се получи. Ще трябва да се върна да разгледам отново в детайли твоето. :) Страхотно си нарисувала всичко! А ефекта с луната направо ме разби! <3 Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Много дарк. :) Харесва ми. Страхотен ефект с луната!

    ОтговорИзтриване
  7. Браво ,Зара!Към всичко което е възхитило другите и което и мен ми пълни душата само ще добавя, че нощното ти небе е толкова реалистично (аз много често се заглеждам вечер в небето и приликата е невероятна):):)!

    ОтговорИзтриване
  8. Зара, много ми харесва страничката! Мисля, че е много въздействаща и че това се дължи на нейната сепмплост.

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна страничка, Зара!!! Браво. И небето, и Луната, и бухалът, и градът, всичко е префектно! Успех и късмет :)

    ОтговорИзтриване